Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

7 tips för att bli en framgångsrik online marknadsförare

Kanske en snabb introduktion och en praktisk ansvarsfriskrivning är https://khaned.com det bästa sättet att starta den här artikeln på internetmarknadsföring. För det första för att du borde veta vem som pratar och du borde definitivt veta vad du får dig in i ...

Jag har varit en heltid online marknadsförare i över 5 år nu, och jag kör 9 eller 10 platser på wwww - underbara världsomspännande webben. Jag gör ett mycket respektabelt liv och jag njuter av varje minut av det. Men om du är under intrycket att allt du behöver göra är att släppa lite innehåll tillsammans och placera det på en webbplats och se pengarna rulla in; då är du tyvärr felaktig. Får inte fel intryck, du kan bli en framgångsrik marknadsförare online, men det tar mycket tid och arbete från din sida. Det händer inte överallt, åtminstone, det här har varit min erfarenhet och vi kan bara skriva om våra egna erfarenheter och åsikter.

Under åren har jag också funnit det bra att få pointer från någon som faktiskt gör vad vi vill göra. Så nedanför har jag lagt samman 7 tips för att bli en framgångsrik online marknadsförare.
Sign In or Register to comment.